Party in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Marian Raanhuis - WaarBenJij.nu Party in Miami - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Marian Raanhuis - WaarBenJij.nu

Party in Miami

Door: Marian Raanhuis

Blijf op de hoogte en volg Marian

16 Oktober 2015 | Verenigde Staten, Miami

De zondagmiddag hebben we in Key Largo lekker gesnorkeld terwijl Mitchel ging duiken. De eerste plaats zat vol met kwallen dus daar moest je je tussendoor zien te manoeuvreren. Het was de eerste snorkel ervaring van Yosta en die vond de kwallen niet zo relaxed dus is er na een paar keer proberen uit gegaan. Bij de 2e stop zaten er nauwelijks kwallen en heeft ze het erg mooi gevonden, ze was niet uit het water te slaan.
Wat is dat toch heerlijk zon dag op en in het water :). 's Avonds om 00:00 hebben we Mitchels verjaardag gevierd. Een potje bussen. En u raadt het al, ik zat in de bus, tot 3x toe zelfs. Dus ik lag aardig aangeschoten rond 1:30 in m'n bedje. Maar het was een super gezellige avond.

De volgende dag gingen we op weg naar Miami. De gehele middag hebben we op Sunny Isles Beach gelegen, de tijd vloog voorbij. 's Avonds zijn we naar ons nieuwe onderkomen gereden. We hadden daar een appartement gehuurd vlak bij het strand op de 15e verdieping. Het uitzicht is super mooi en het appartement is ook relaxed. Maik en Mitchel gingen pizza's halen zondag zodat Yosta en ik de tijd hadden om het appartement te versieren. We hadden ruim 200 glowsticks, waar we slingers van hebben gemaakt. Mitchel vond het een leuke verrassing toen hij terug kwam. En het cadeau ook: top 500 mooiste plekken van de Loney Planet.
Ik heb voor het eerst in m'n leven bierpong gespeeld. Je weet wel dat typisch Amerikaans spel met die rode bekers en een pingpong bal. Deze keer heb ik zowaar 3x gewonnen. Dus ik ging redelijk nuchter naar bed haha.

Dinsdag hebben we lekker uitgeslapen en zijn we aan het zwembad gaan hangen. 's Avonds hebben Mitchel, Yosta en ik Oceans Drive opgezocht. Waarbij we eerst bij de verkeerde stonden, blijkbaar zijn er 2 Oceans Drive in Miami. Dus let goed op! Toen we er uit eindelijk waren zijn we door het heerlijke drukke gezien en gezien worden straatje gelopen. Daarna begon het keihard te regenen. Dus tijd om te schuilden onder het genot van een heerlijk cappuccino bij de Starbucks.

Woensdag zijn we met een bootbus, ja ja u leest het goed een bootbus, Miami gaan verkennen. Dat apparaat kan dus zowel rijden als op het water. We zijn toen langs verschillende huizen ook gereden en gevaren van beroemde/bekende mensen.
Erg interessant. Daarna hebben we het hardrock café opgezocht, Yosta was hier nog nooit geweest en wist niet dat het zo mooi en interessant was van de binnenkant. Zo leer je nog eens wat ;).

Gisteren zijn we naar het wijkje Little Havana gereden. Cuba in het klein. Mooi wijkje met gezellige muziek. We zijn toen ook gestopt bij een restaurantje met live muziek waar we hebben genoten van verse mojitos
In de avond hebben geprobeerd om de Miami skyline op de foto te krijgen. Wat een behoorlijke uitdaging was.... Ik heb zelfs nog boven op onze auto het monter gestaan.
Maar het is gelukt !

Zo en vandaag is het vrijdag. Tijd om richting het schip te gaan! Tijd voor een cruise naar de Bahama's.